• Ресурси з префіксом PREMIUM можна завантажити лише при купленому підвищенні облікового запису.
    Купити ->>>
    Платне підвищення
    Промо-код на підвищення прав до PREMIUM на 15% TOPUA

Повне налаштування Server.cfg

ExZeM

Admin
Користувач
Файл server.cfg потрібний для налаштування сервера та ігрового процесу. Саме в ньому визначаються всі серверні ігрові параметри та команди. Іноді можна обійтися без деяких плагінів, використовуючи команди конфігураційного файлу. Ми спробуємо розглянути найважливіші моменти цього файлу.

1. Пишемо логи

Перше що треба зробити при налаштуванні сервера - це ведення логів. Додамо до server.cfg наступні команди:
log on // вести лог сервера
sv_logbans 1 // записувати в лог бани
sv_logecho 1 // показувати інформацію з логів сервера в консоль (сервера)
sv_logfile 1 // записувати логи сервера до файлів
sv_log_onefile 0 // ... в один файл
mp_logmessages 1 // писати в лог чат гравців для подальших розбірок
mp_logdetail 3 // записувати в балку пошкодження від: 0 - вимкнено; 1 – противників; 2 – своїх; 3 - і від супротивників і від своїх.

Після цього сервер почне писати всі дії, що відбуваються на сервері в папку \cstrike\logs.

2. Управління ботами

Блок команд нижче дозволить вам контролювати поведінку ботів на сервері:

bot_allow_grenades 0 // дозволити ботам використовувати гранати
bot_allow_machine_guns 0 // дозволити ботам використовувати кулемети
bot_allow_pistols 0 // дозволити ботам використовувати пістолети
bot_allow_rifles 0 // дозволити ботам використовувати гвинтівки
bot_allow_shotguns 0 // дозволити ботам використовувати дробовики
bot_allow_snipers 0 // дозволити ботам використовувати снайперські гвинтівки
bot_allow_sub_machine_guns 0 // дозволити ботам використовувати міні-кулемети

3. Управління гравцями

Далі йдуть команди управління поведінкою гравця на карті

mp_allowNPCs 1 // дозволити NPC на сервері
mp_allowspectators 1 // дозволити гравцям після смерті спостерігати за чужими гравцями
mp_autocrosshair 0 // дозволити автоприцілювання
mp_autokick 0 // дозволити автокік за вбивство гравців своєї команди?
mp_autoteambalance 1 // дозволити автоматичне балансування команд
mp_buytime 0.5 // час покупки за хвилини
mp_c4timer 35 // час таймера бомби
mp_chattime 10 // час, протягом якого гравці зможуть розмовляти між собою після закінчення поточної карти
mp_decals 200 // Кількість дозволених декалей (спреї, плями крові, кульові отвори)
mp_fadetoblack 0 // після смерті екран стає чорним, не даючи гравцеві стежити за іншими гравцями в режимі спектатора
mp_falldamage 1 // шкода від падіння
mp_flashlight 1 // дозволити ліхтарик
mp_forcecamera 1 // дозволити перемикання камер у режимі спектатора
mp_forcechasecam 1 // після смерті гравець може стежити лише за своєю командою
mp_forcerespawn 1// команда для Half-Life 2: Deathmatch. Гравець з'являється одразу після смерті
mp_fraglimit 0 // максимальна кількість фрагів, при досягненні якого певним гравцем карта зміниться на наступну
mp_freezetime 5 // початковий відлік часу на початку кожного раунду (для покупки), в секундах
mp_footsteps 1 // Чутність звуків кроків
mp_friendlyfire 1 // можливість атакувати своїх
mp_hostagepenalty 0 // кикає терориста при вбивстві заданого ліміту заручників
mp_limitteams 1 // максимальна кількість перевищення гравців однієї команди над іншою (від 1 до нескінченності)
mp_mapvoteratio 0.51 // для зміни карти потрібно 51% голосів
mp_maxrounds 0 // максимальна кількість раундів, при досягненні якого гра на карті вважатиметься закінченою
mp_playerid 1 // контролює інформацію, яку гравець бачить на панелі статусу: 0 всі імена; 1 лише імена гравців своєї команди; 2 без імен
mp_spawnprotectiontime 10 // кикає гравців які вбивають членів своєї команди протягом # секунд після перезапуску раунду
mp_roundtime 3 // Довжина раунду в хвилинах
mp_startmoney 800 // Кількість початкових грошей у гравців
mp_teamplay 0// команда для Half-Life 2: Deathmatch. Гра по командам (Альянс та повстанці)
mp_timelimit 30 // обмеження часу на карту, в хвилинах
mp_tkpunish 0 // у наступному раунді вбити того, хто вбив гравця своєї команди
mp_weaponstay 0// команда для Half-Life 2: Deathmatch. Після підбирання зброї вона залишається на місці.
mp_winlimit 0 // кількість виграшів однієї команди при досягненні якого гра на карті вважається закінченою

4. Управління сервером

Нижче йде опис команд, що контролюють сам сервер:
sv_airaccelerate 10 // визначає прискорення гравця, коли він знаходиться в повітрі (наприклад, падає)
sv_allowdownload 1 // дозволити завантаження з сервера (наприклад карт)
sv_allowupload 1 // дозволити завантаження файлів (наприклад decals, спрей-логи, карти) на сервер
sv_alltalk 0 // дозволити всім чути переговори один одного по мікрофону, незалежно від команди (навіть мертві)
sv_cheats 0 // дозволити ігрові чити на сервері (приклад: noclip)
sv_consistency 1 // Чи наказує сервер послідовність файлу для критичних файлів
sv_contact [email protected] // e-mail адміністратора сервера
sv_enableoldqueries 1 // дозволити підтримку старого стилю (Half-life 1) серверних запитів
sv_footsteps 1 // використовувати звук кроків при пересуванні гравець
а
sv_friction 4 // коефіцієнт тертя у грі
sv_gravity 800 // гравітація у грі
sv_language 0 // Встановлює мову
sv_maxspectators 8 // Максимальна кількість спектаторів
sv_maxspeed 320 // максимальна швидкість гравця
sv_minupdaterate 10 // мінімальна кількість оновлень (кількість пакетів) яка дозволена на сервері
sv_pausable 0 // дозволити ставити паузу під час гри
sv_password 0 // Пароль для входу на сервер
sv_rcon_banpenalty 15 // кількість хвилин на яку баниться гравець, який намагався підібрати rcon-пароль до сервера
sv_rcon_maxfailures 5 // максимальна кількість спроб при наборі rcon-паролю, після закінчення яких гравець буде забанен
sv_rcon_minfailures 5 // кількість спроб при наборі rcon-пароля під час заданого sv_rcon_minfailuretime, після закінчення яких гравець буде забанен
sv_rcon_minfailuretime 30 // Кількість секунд для визначення невірної rcon-аутенфікації
sv_specaccelerate 5 // прискорення при пересуванні в режимі spectator
sv_specnoclip 1 // гравець у режимі spectator може пролітати через стіни та об'єкти
sv_specspeed 3 // швидкість пересування у режимі spectator
sv_spectalk 1 // участь спектаторів у спільному чаті
sv_stats 1 // збирати статистику використання процесора
sv_stepsize 18 // Довжина кроку в юнітах
sv_stopspeed 75 // Мінімальна швидкість зупинки на поверхні
sv_timeout 30 // якщо сервер не отримує відгук від клієнта протягом # секунд, клієнт відключається від сервера
sv_voiceenable 1 // дозволити використання мікрофона

Рейти, лагокомпенсація:

Зараз вихищаємо самі рейти.
"швидкість інтернету" множимо на 128 і ділимо на кількість гравців на яку хочете свій сервер. В мене так:
2000x128: 32 = 8000. Це значення записуємо у sv_maxrate

Тепер sv_maxrate ділимо на 200. У мене так:
8000: 200 = 40. Це значення записуємо у sv_maxupdaterate.

За допомогою програми Half-Life Server Rates можна обчислити оптимальні рейси під вашу машину, іне на необхідну кількість людей.
sys_ticrate 10000
rate 3000 // максимальна межа байт в секунду, який СЕРВЕР може надіслати клієнту // rate = cl_updaterate * 175
cl_rate 2500 //максимальна межа байт за секунду, який КЛІЄНТ може надіслати на сервер
cl_cmdrate 30 // число разів на секунду, яке КЛІЄНТ інформує сервер про свої дії.
cl_updaterate 20 // скільки разів на секунду СЕРВЕР каже клієнту, що відбувається на карті.
sv_maxupdaterate 40 // обмежує частоту оновлення сервера. Чим вище значення, тим більше пакетів буде надіслано клієнтам (залежить від sv_maxrate і також вважається за формулою)
sv_minrate 3000 // мінімальна кількість байт в секунду, яка може бути передана сервером (0 == без обмеження)
sv_maxrate 8000 // максимальна кількість байт в секунду, яка може бути передана сервером (0 == без обмеження)
sv_unlag 1 // лагокомпенсація
sv_maxunlag 1 // максимальна лагокомпенсація, за секунду

5. Інші команди

Далі йдуть інші команди, які не увійшли до груп:

hostname "uahost.com.ua" // задаємо ім'я сервера
rcon_password "password" // задати rcon-пароль для віддаленого керування сервером

breakable_multiplayer 1
decalfrequency 10
host_framerate 0

exec banned_ip.cfg // додаємо до цього файлу banned_ip.cfg список забанених за Steam ID
exec banned_user.cfg // додаємо у цей файл banned_user.cfg список забанених на ім'я гравця

writeid // записуємо SteamID гравців
writeip // записуємо IP гравців

Переконайтеся, що команда rcon_password не порожня або не є надто простим паролем, оскільки підібравши її, зловмисник отримує повний доступ до серверних команд.
 
Зверху