• Ресурси з префіксом PREMIUM можна завантажити лише при купленому підвищенні облікового запису.
    Купити ->>>
    Платне підвищення
    Промо-код на підвищення прав до PREMIUM на 15% TOPUA

Як змінити складність вашого сервера Palworld\How to Change the Difficulty of Your Palworld Server

dvkei

Admin
Команда форуму
Користувач
Хоча локальні світи Palworld мають чіткі налаштування складності, виділені сервери не мають. Однак для власників серверів Palworld доступні різноманітні параметри налаштування, пов’язані зі складнощами. Налаштувавши ці параметри, ви можете налаштувати свій сервер таким складним, як вважаєте за потрібне.

Складність налаштування сервера
Як згадувалося раніше, наразі немає єдиного параметра, який можна налаштувати, щоб змінити загальну складність гри, але ви можете змінити кілька різних аспектів, щоб ускладнити гру.

Перегляньте нашу статтю про конфігурацію Palworld, щоб отримати опис усіх доступних параметрів конфігурації в налаштуваннях сервера Palworld.

Перейдіть до панелі керування та зупиніть сервер.
Перейдіть до Файли > Файли конфігурації.
Натисніть Налаштування сервера Palworld.
Внесіть бажані зміни до одного або кількох із наведених нижче параметрів конфігурації:
ОПИС ВАРІАНТА
Норма швидкості в денний час
Швидкість, з якою проходить денний час. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2 подвоїть денну швидкість.

Якщо встановити для цього значення менше 1, наприклад 0,8, гравцям буде важче турбуватися про холод у нічний час.

Швидкість у нічний час
Швидкість, з якою проходить ніч. Значення, встановлене в цьому параметрі, є множником, тому встановлення значення 0,5, наприклад, буде половиною нормальної швидкості вночі.

Встановивши для цього значення вище за 1, наприклад, 1,2, гравцям буде важче турбуватися про холод у нічний час.

Ставка досвіду
Швидкість, з якою гравці отримують досвід. Значення, встановлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2,5 буде в 2,5 рази швидшим, ніж звичайна швидкість отримання досвіду.

Гравцям може бути важче встановити значення менше 1, наприклад 0,8, оскільки для розблокування нових технологій знадобиться більше часу.

Швидкість захоплення Pal
Наскільки ймовірно, що гравці успішно захоплять друзів. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2 буде вдвічі успішнішим, ніж звичайна швидкість.

Гравцям може бути важче встановити значення менше 1, наприклад 0,9, оскільки буде важче успішно захопити Пала.

Швидкість відродження Пала
Як часто у світі з’являються нові приятелі. Значення, встановлене в цьому параметрі, є множником, тому встановлення значення 2, наприклад, буде вдвічі частіше, ніж звичайна швидкість.

Якби було встановлено значення менше 1, наприклад 0,7, гравцям було б важче збирати друзів, оскільки їх було б набагато рідше зустріти.

Атака рівня шкоди Пала
Скільки шкоди завдають друзі. Значення, встановлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2 буде вдвічі сильнішим за звичайний коефіцієнт.

Гравцям буде важче встановити значення вище 1, наприклад 1,5, оскільки Pals завдасть набагато більше шкоди їм та іншим.

Захист рівня шкоди Пал
Скільки шкоди отримують друзі. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2 буде вдвічі більш стійким, ніж звичайна швидкість.

Використання значення, нижчого за 1, наприклад 0,5, призведе до того, що Pals отримуватиме набагато менше шкоди з усіх джерел, що ускладнить гру для гравців.

Пал Швидкість зменшення шлунка
Швидкість втрати відчуття почуття голоду. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, якщо встановити значення 2, насиченість зменшуватиметься вдвічі швидше, ніж звичайна швидкість.

Якщо встановити для цього значення більше 1, як, наприклад, 1,2, друзі зголодніють швидше. Це може збільшити складність для деяких гравців.

Швидкість зниження витривалості Пала
Швидкість втрати витривалості під час навантажень. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, якщо встановити значення 2, витривалість зменшуватиметься вдвічі швидше, ніж звичайна швидкість.

Якщо встановити для цього значення більше 1, як, наприклад, 1,2, товариші швидше втратять витривалість. Це може збільшити складність для деяких гравців.

Pal Auto HP Regen Rate
Як швидко HP приятеля буде автоматично відновлено, коли він поранений. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому встановлення значення 2, наприклад, буде вдвічі швидшим, ніж звичайна швидкість.

Якщо встановити для цього параметра значення менше 1, наприклад 0,5, Pals відновлюватиме здоров’я набагато повільніше, що ускладнить гру для гравців.

Швидкість автоматичної регенерації здоров’я друга під час сну Як швидко автоматично відновлюватиметься здоров’я друга, коли його поранено. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому встановлення значення 2, наприклад, буде вдвічі швидшим, ніж звичайна швидкість.

Якщо встановити для цього параметра значення менше 1, наприклад 0,5, Pals відновлюватиме здоров’я набагато повільніше під час сну, що ускладнить гру для гравців.
Атака рівня шкоди гравця
Скільки шкоди завдають гравці. Значення, встановлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2 буде вдвічі сильнішим за звичайний коефіцієнт.

Гравцям буде важче зменшити це значення до числа, нижчого за 1, наприклад 0,9, оскільки вони завдаватимуть менше шкоди.

Захист рівня шкоди гравця
Скільки шкоди отримують гравці. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, встановлення значення 2 буде вдвічі більш стійким, ніж звичайна швидкість.

Гравцям буде важче збільшити це значення до числа вище 1, наприклад 1,3, оскільки вони отримають більше шкоди з усіх джерел.

Швидкість зменшення шлунка гравця
Швидкість, з якою гравці втрачають почуття голоду. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, якщо встановити значення 2, насичення голоду зменшуватиметься вдвічі швидше, ніж звичайна швидкість.

Якщо ви встановите для цього значення більше 1, наприклад, 1,1, гравці будуть голодні швидше, в результаті чого
що призведе до потенційно складнішого досвіду.

Швидкість зниження витривалості гравця
Швидкість втрати витривалості гравців під час навантажень. Значення, установлене в цьому параметрі, є множником, тому, наприклад, якщо встановити значення 2, витривалість зменшуватиметься вдвічі швидше, ніж звичайна швидкість.

Гравцям буде важче встановити значення вище за 1, як, наприклад, 1,2, оскільки вони швидше втратять витривалість.

Збережіть і запустіть сервер.
 
Зверху