• Ресурси з префіксом PREMIUM можна завантажити лише при купленому підвищенні облікового запису.
    Купити ->>>
    Платне підвищення
    Промо-код на підвищення прав до PREMIUM на 15% TOPUA

HLTV - налаштування кс 1.6

ExZeM

Admin
Користувач
Що таке HLTV?
HLTV - це можливість перегляду гри в режимі On-line дуже великою кількістю глядачів одночасно. Приєднавшись до HLTV-сервера, ви можете спостерігати за грою, ніби ви знаходитесь безпосередньо на ігровому сервері. Гравці не бачать глядачів та не можуть з ними взаємодіяти. Самі ж глядачі можуть спілкуватися між собою під час матчу.

HLTV підтримує: Counter-Strike, Team Fortress Classic, Day of Defeat та багато інших. Сама система HLTV дозволяє контролювати максимальну кількість можливих глядачів, трафік до клієнта, може виводити повідомлення на екран (наприклад, рекламу) або логотип. За замовчуванням HLTV транслює гру із затримкою 30 секунд (параметр налаштовується) для унеможливлення читерства (передачі інформації від глядачів гравцям).

Щоб транслювати гру для 100 глядачів не потрібно додаткових налаштувань. Все чудово працює з параметрами за промовчанням. Якщо планується забезпечити перегляд для кількох тисяч глядачів, то вже необхідно розраховувати ширину каналу, а також враховувати потужність CPU і кількість RAM.

Перегляд ігор On-line через HLTV

Запустіть Half-Life/CS, зайдіть у меню Find Servers/Сервери, виберіть Spectate/Глядач і натисніть Refresh All/Оновити все.

Якщо ви точно знаєте адресу HLTV-сервера, з якої транслюватиметься гра, то можете відкрити консоль і набрати в ній: connect IP:27020, де замість IP — IP-адреса HLTV сервера. За замовчуванням HLTV використовує порт 27020, який необхідно вказати під час приєднання. Але порт HLTV-сервера може змінюватися параметром –port. Тоді при приєднанні потрібно буде вказати інший порт.

HLTV та налаштування його на ігровому сервері

HLTV (HLTV Proxy) насправді мало чим відрізняється від виділеного сервера. Для надання глядачам можливості стежити за грою необхідно запустити HLTV.EXE – редагувати hltv.cfg, де приєднати його до ігрового сервера (connect IP:port, якщо port за замовчуванням 27015, то його можна не писати).

Запис HLTV демок

HLTV-демки - це майже звичайні демки, тільки з більшими можливостями: ви можете стежити за діями будь-якого гравця окремо, можете просто літати картою як глядач, а можете спостерігати за тактикою команд на виді зверху.
Запис HLTV-демки: record 123
Перегляд HLTV-демки: playdemo 123
Або перегляд ще: viewdemo 123 (більше функцій з управління)

У всіх наведених прикладах 123 - ім'я демо-файлу, що знаходиться в директорії Cstrike.

Команди HLTV
(прописуються або в hltv.cfg або в консолі)

cachesize x – визначає кількість кешованих Frames (стандарт 32).

clients – список усіх приєднаних спектаторів та їх ідентифікаторів;

connect host:port - приєднати проксі до сервера або головного проксі за вказаним портом;

delay n – за допомогою цього значення (у секундах; min 10) задається тривалість затримки у мовленні. Робиться це для амортизації сигналу і для того, щоб уникнути можливості зловживання різних альтернативних способів спілкування в грі з метою моніторингу. Наприклад, під час Clanwars, коли спеціально найнята «радистка Кет» спостерігаючи за гравцями команди супротивника, повідомляє їхнє місце розташування своїм сокланівцям;

disconnect - від'єднати проксі від сервера чи головного проксі;
quit – залишити HLTV;
retry - повторити останнє з'єднання
name X – встановити ім'я Вашого проксі, де X – ім'я;
password – встановлює пароль сервера;
kick ID – відключити спектатора;
say x - надіслати текстове повідомлення всім спектаторам;
chatmode 0/1/2/ – вкл./вимк. функцію чату між клієнтами: "0" - відключає "1" - включає "2" - включає у разі використання MasterProxy та кількох RelayProxis можливість спілкування між кількома Spectactors, що знаходяться на різних Proxy (функція має бути дозволена на всіх задіяних Proxy). При частому появі клієнта помилки Host_Error: UserMsg: Not Present On Client 76 підтримку чату бажано відключити ;
ping host:port - пінгувати сервер за вказаним портом;
heartbeat – посилає status packet на WON master servers;
rcon x - посилає команду дистанційного керування на інший server/proxy;
rcon_address IP:port - встановлює IP-адресу для віддаленого управління;
rcon_password string – встановлює пароль для віддаленого керування сервером;
rate 10000 – задає ширину каналу (від загального), відведеного ігровим сервером під HTLV Proxy. Значення задається секунда на байт (наведений приклад 10 кb/s);
updaterate n - встановлює кількість апдейтів на секунду, що посилаються сервером на проксі;

maxclientrate n - виставляє максимальну ширину смуги (швидкість передачі) до спектаторам;

loop 0/1 - якщо виставлено 1, клієнти залишаться підключеними після від'єднання проксі від гри і остання гра буде повторена;

Proxypasswort – застосовується для авторизації коментаторів. У цьому випадку в консолі вводиться пароль commentator, після чого відкривається можливість коментувати хід гри за допомогою голосової підтримки (Voice Chats). Все працює за принципом "Горця" - коментатор може бути лише один.
 
Зверху