Якими є налаштування ігрового процесу?
Моддинг і налаштування файлу місії (init.c) є дуже потужними інструментами для адміністраторів серверів, однак вони не дуже зручні у використанні та доступні не всім.
Налаштування ігрового процесу надають адміністраторам сервера можливість налаштовувати поведінку гри, просто змінюючи значення в JSON-файлі налаштувань ігрового процесу.
Початкове налаштування
Налаштування ігрового процесу знаходяться в DZ\worlds\chernarusplus\ce\cfg gameplay.json, перш ніж ви зможете почати його використовувати, вам необхідно скопіювати цей файл у папку вашої місії.
Опинившись там, ви можете вільно змінювати будь-яке зі значень всередині. Щоб дозволити використання файлу, вам також необхідно додати новий параметр «enableCfgGameplayFile = 1;» у ваш файл server.cfg.
З цього моменту щоразу, коли ви запускаєте сервер, файл cfggameplay.json буде завантажуватися і використовуватися грою.
Параметри
Загальні (General)
Пошкодження об'єкта базової будівлі (Base building object damage)
Витривалість (Stamina)
Шок (Shock)
Інерція (Inertia)
Обмеження щодо розміщення об'єктів і забудови (Object placement and building restrictions)
Індикатор попадання (Hit indicator)
Навігація (Navigation)
.
Затоплення (Drowning)
Навколишнє середовище (Environment)
Моддинг і налаштування файлу місії (init.c) є дуже потужними інструментами для адміністраторів серверів, однак вони не дуже зручні у використанні та доступні не всім.
Налаштування ігрового процесу надають адміністраторам сервера можливість налаштовувати поведінку гри, просто змінюючи значення в JSON-файлі налаштувань ігрового процесу.
Початкове налаштування
Налаштування ігрового процесу знаходяться в DZ\worlds\chernarusplus\ce\cfg gameplay.json, перш ніж ви зможете почати його використовувати, вам необхідно скопіювати цей файл у папку вашої місії.
Опинившись там, ви можете вільно змінювати будь-яке зі значень всередині. Щоб дозволити використання файлу, вам також необхідно додати новий параметр «enableCfgGameplayFile = 1;» у ваш файл server.cfg.
З цього моменту щоразу, коли ви запускаєте сервер, файл cfggameplay.json буде завантажуватися і використовуватися грою.
Параметри
Загальні (General)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
int | version | Внутрішній параметр для відстеження версії файлу | current version, e.g. «119" |
string array | spawnGearPresetFiles | Якщо не порожньо, дозволяє завантажувати й обробляти конфігураційні файли Player Gear Spawn у форматі JSON | [] |
string array | objectSpawnersArr | Імена файлів JSON, що містять дані spawner (див. Object Spawner ) | [] |
bool | disableRespawnDialog | Вимкніть діалогове вікно користувальницького інтерфейсу, в якому гравець вибирає тип відродження, який він хоче виконати, після натискання кнопки відродження | 0/false |
bool | disableRespawnInUnconsciousness | Відключає кнопку «Відродження», доступну в меню паузи (Esc), коли гравець перебуває без свідомості, забороняючи йому відроджуватися | 0/false |
bool | disablePersonalLight | Вимикає всюдисуще персональне підсвічування, що висвітлює об'єкти поруч із гравцем у нічний час | 0/false |
int | lightingConfig | Який тип освітлення буде використовуватися в нічний час (0 = яскраве, 1 = темне) | 1 |
масив з плаваючою комою | wetnessWeightModifiers | Значення для модифікаторів ваги товару в залежності від рівня вологості товару. Значення зліва направо: [DRY, WET, WET, WETWET, WETWETWET] | {1.0, 1.0, 1.33, 1.66, 2.0}; |
Пошкодження об'єкта базової будівлі (Base building object damage)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
bool | disableBaseDamage | Збиток від споруд, зведених у результаті будівництва фундаменту | 0/false |
bool | disableContainerDamage | Вимкніть шкоду від таких предметів, як намети і бочки | 0/false |
Витривалість (Stamina)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
float | sprintStaminaModifierErc | Змінює швидкість, з якою витрачається витривалість під час спринту | 1.0 |
float | sprintStaminaModifierCro | Змінює швидкість, з якою витрачається витривалість під час спринту навпочіпки | 1.0 |
float | staminaWeightLimitThreshold | Ця кількість очок витривалості (поділена на 1000) не буде враховуватися при вирахуванні ваги витривалості | 6000.0 |
float | staminaMax | Максимальна витривалість (встановлення значення 0 може призвести до несподіваних результатів) | 100.0 |
float | staminaKgToStaminaPercentPenalty | Множник, який використовується під час розрахунку очок витривалості, що віднімаються від максимальної витривалості з урахуванням навантаження гравця | 1.75 |
float | staminaMinCap | Мінімальний розмір обмеження витривалості (встановлення значення 0 може призвести до несподіваних результатів) | 5.0 |
float | sprintSwimmingStaminaModifier | Змінює швидкість, з якою витрачається витривалість під час швидкого плавання | 1.0 |
float | sprintLadderStaminaModifier | Змінює швидкість, з якою витрачається витривалість під час швидкого підйому по сходах | 1.0 |
float | meleeStaminaModifier | Змінює кількість споживаної витривалості при виконанні важких атак ближнього бою і ухиленні | 1.0 |
float | obstacleTraversalStaminaModifier | Змінює кількість споживаної витривалості при виконанні стрибків, лазіння та опорних стрибків із жердиною | 1.0 |
float | holdBreathStaminaModifier | Змінює швидкість, з якою витрачається витривалість при затримці дихання | 1.0 |
Шок (Shock)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
float | shockRefillSpeedConscious | Відновлення значення шоку, поки гравець перебуває у свідомості (в секунду) | 5.0 |
float | shockRefillSpeedUnconscious | Відновлення значення шоку, поки гравець перебуває без свідомості (в секунду) | 1.0 |
bool | allowRefillSpeedModifier | Дозволити/заборонити модифікатор відновлення ударної сили залежно від налаштувань типу боєприпасу (зазвичай більш швидке пробудження після пострілу) | 1/true |
Інерція (Inertia)
Type | Параметр | Details | За замовчуванням |
---|---|---|---|
float | timeToStrafeJog | Час для змішування стрейфінгу (діагонального руху) під час бігу підтюпцем (мінімальне можливе значення 0,01) | 0.1 |
float | rotationSpeedJog | Швидкість обертання персонажа під час бігу підтюпцем (мінімальне можливе значення 0.01) | 0.3 |
float | timeToSprint | Час переходу від пробіжки до спринту (мінімальне можливе значення 0,01) | 0.45 |
float | timeToStrafeSprint | Час для змішування страйфінгу (діагонального переміщення) під час спринту (мінімальне можливе значення 0,01) | 0.3 |
float | rotationSpeedSprint | Швидкість обертання персонажа під час бігу (мінімальне можливе значення 0.01) | 0.15 |
bool | allowStaminaAffectInertia | Коли увімкнено, дозволяє значенню витривалості впливати на інерцію гравця | 1/true |
Обмеження щодо розміщення об'єктів і забудови (Object placement and building restrictions)
Type | Параметр | Details | За замовчуванням |
---|---|---|---|
bool | disableIsCollidingBBoxCheck | Дозволяє розміщувати голограму при зіткненні з об'єктами навколишнього світу | 0/false |
bool | disableIsCollidingPlayerCheck | Дозволяє розміщувати голограму при зіткненні з гравцем | 0/false |
bool | disableIsClippingRoofCheck | Допускає розміщення там, де розміщення призвело б до зачеплення з дахом | 0/false |
bool | disableIsBaseViableCheck | Дозволяє розміщувати на динамічних об'єктах та іншій несумісній в іншому базі | 0/false |
bool | disableIsCollidingGPlotCheck | Дозволяє розміщувати садові ділянки, незважаючи на несумісний тип поверхні | 0/false |
bool | disableIsCollidingAngleCheck | Допускає розміщення, незважаючи на перевищення меж крену/тангажу/рискання | 0/false |
bool | disableIsPlacementPermittedCheck | Дозволяє подію розміщення, коли це не дозволено елементарними перевірками | 0/false |
bool | disableHeightPlacementCheck | Дозволяє розміщувати з обмеженим простором за висотою | 0/false |
bool | disableIsUnderwaterCheck | Дозволяє розміщувати під водою | 0/false |
bool | disableIsInTerrainCheck | Дозволяє розміщувати при обрізанні з урахуванням рельєфу[/TDD] [TD]0/false | |
bool | disablePerformRoofCheck | Дозволяє виконувати конструкцію під час з'єднання з дахом[/TDD] [TD]0/false | |
bool | disableIsCollidingCheck | Дозволяє будувати при зіткненні з об'єктами в навколишньому світі | 0/false |
bool | disableDistanceCheck | Запобігає будівництву, коли гравець опускається нижче зазначеного діапазону | 0/false |
string set | disallowedTypesInUnderground | Запобігає будівництву об'єктів цих типів (включно з успадкованими) у підземних приміщеннях | [«FenceKit», «TerritoryFlagKit», «WatchtowerKit»] |
Індикатор попадання (Hit indicator)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
bool | hitDirectionOverrideEnabled | Вирішує, чи будуть використовуватися значення чи ні. Оскільки все невизначене в класі 'HitIndicationData' (або будь-якому класі у файлі json) вважається дорівнює нулю, це дає нам змогу визначити, що було завантажено деякі допустимі дані. | 0/false |
int | hitDirectionBehaviour | Визначає загальну поведінку індикатора попадання. 0 == Disabled, 1 == Static, 2 == Dynamic (переміщення при відображенні, WIP) | 1 |
int | hitDirectionStyle | Визначає, який тип індикатора буде використовуватися. Набір зображень і розрахунків положення. 0 == «splash», 1 == «spike», 2 == «arrow» | 0 |
string | hitDirectionIndicatorColorStr | Колір віджета індикатора у форматі ARGB. Колір записується у вигляді рядка («»). Для отримання додаткової інформації про формат ARGB дивіться розділ нижче. | «0xffbb0a1e» |
float | hitDirectionMaxDuration | Максимальна тривалість дії індикатора влучання. Фактична тривалість становить від 0,6 до 1,0 від заданого значення, залежно від тяжкості влучання (що зазвичай означає важчі влучання == тривалішу вказівку) | 2.0 |
float | hitDirectionBreakPointRelative | Частка фактичної тривалості, після якої індикатор починає зменшуватися (наразі тільки загасання), 0.0 = загасає від початку, 0.5 = = = = = загасає після закінчення 50% тривалості, 1.0 = = = = загасання немає | 0.2 |
float | hitDirectionScatter | Величина розкиду, що призводить до неточності показань. Фактичний розкид рандомізується на кількість градусів в обох напрямках (значення +-, таким чином, значення od 10 дає потенційний розкид у 20 градусів). | 10.0 |
bool | hitIndicationPostProcessEnabled | Дозволяє відключити ефект старого попадання (червоний спалах) | 1/true |
Навігація (Navigation)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
bool | use3DMap | Дозволяє використовувати тільки 3D-карту (відключає накладення 2d-карти за замовчуванням) | 0/false |
bool | ignoreMapOwnership | Гравець може відкрити карту (і тільки карту), використовуючи спеціальне введення («M»), навіть без карти в інвентарі гравця. | 0/false |
bool | ignoreNavItemsOwnership | Компас і/або GPS-приймач не потрібні для відображення помічників на 2D-карті. | 0/false |
bool | displayPlayerPosition | Показує червоний маркер на карті, на позиції гравця. Він також відображає напрямок на маркері. | 0/false |
bool | displayNavInfo | Повністю приховайте користувацький інтерфейс GPS і компаса з легенди карти (навіть якщо у гравця є ці предмети в інвентарі). | 1/true |
Затоплення (Drowning)
Тип | Параметр | Деталі | За замовчуванням |
---|---|---|---|
float | staminaDepletionSpeed | Витривалість виснажується за секунду при зануренні | 10.0 |
float | healthDepletionSpeed | Здоров'я виснажується за секунду під час утоплення | 10.0 |
float | shockDepletionSpeed | Шок зменшується в секунду при утопленні | 10.0 |
Навколишнє середовище (Environment)
Тип | Параметр | Details | За замовчуванням |
---|---|---|---|
float array | environmentMinTemps | Список мінімальних температур (рівно 12 значень) | [-3, -2, 0, 4, 9, 14, 18, 17, 12, 7, 4, 0] |
float array | environmentMaxTemps | Список максимальних температур (рівно 12 значень) | [3, 5, 7, 14, 19, 24, 26, 25, 21, 16, 10, 5] |