Параметри | Стандартне значення | Опис | ||
announce | false | Announce to the master server so people can see you in their server browser. true / false Параметр відповідає за відображення сервера в загальному списку серверів майданчика RAGE:MP (Masterlist). Please,
Увійти
or
Реєстрація
to view URLs content!
| ||
bind | 127.0.0.1 | The IP to listen to. text Параметр відповідає за призначення основної IP-адреси, яку сервер буде прослуховувати. | ||
gamemode | freeroam | The server's gamemode.
Please,
Увійти
or
Реєстрація
to view URLs content!
roleplay / freeroam / deathmatch / teamdeathmatch / race / drift / derby / trucking / copsandrobbers / gangwar Параметр відповідає за відображення типу ігрового режиму, що використовується на сервері (у загальному списку серверів). | ||
encryption | false |
| ||
maxplayers | 100 | Maximum number of players your server will hold. число Максимальна кількість гравців на сервері | ||
name | RAGE:MP Unofficial server | Server name that will be displayed to the master server. Use [] for tags. Eg. "Beast [Serious Roleplay]" текст Відповідає за назву серверу у пошуці серверів. | ||
stream-distance | 500.0 | The distance on the X,Y plane which server entities will stream in for connected players. число з плавучою точкою Параметр відповідає за дальність прописовування об'єктів на сервері. | ||
port | 22005 | The port that the server will use. The server uses both UDP and TCP protocols. The port after that one (port + 1, so 22006 by default) will be used for the HTTP server that hosts the client packages for the clients to download from. число (0 - 65535) Параметр відповідає за основний порт сервера. | ||
disallow-multiple-connections-per-ip | false | Allows (false) or disallows (true) multiple players to connect from the same IP address. true / false Дозволяє або забороняє декілька підключень з однієї ip адреси (декількох гравців) | ||
limit-time-of-connections-per-ip | 0 | Maximum time a player can try to reconnect before getting timeout. текст Через який час гравець зможе підключитись до серверу після кіку. | ||
url | - | Website URL. Must be a valid URL. Truncated to 20 characters in
Please,
Увійти
or
Реєстрація
to view URLs content!
(shows fine in RAGE:MP client).текст Параметр відповідає за посилання на сайт серверу, обмеження у 20 символів. | ||
language | us | Server's language (needs to be a string, example: "language": "us" will display the United States flag on your server's name). us / cn / en / es / fr / ge / pl / pt / ro / ru Відповідає за відображення флагу (мови серверу) | ||
sync-rate | 40 | This number indicates how many times per second the server has to synchronize its entities. число Параметр отвечает за количество раз в секунду, сколько сервер будет синхронизировать объекты (игроки, авто и прочие сущности). Параметр відповідає за кількість синхронізацій у секунду (коли гравці, машини та інші об'єкти сінхронізуються між гравцями) | ||
resource-scan-thread-limit | - | Indicates the maximum number of threads used for resource scanning. число Параметр відповідає за максимальну кількість потоків, котрі використовуються для сканування ресурсів | ||
max-ping | - | Maximum Ping accepted for the server. число Максимальний пінг, з яким гравець може зайти на сервер | ||
min-fps | - | Minimum FPS required for the server. число Мінімальний FPS для гравців | ||
max-packet-loss | - | Maximum Packet loss accepted in the server. число Параметр отвечает за максимальный допустимый процент количества потерянных пакетов. | ||
allow-cef-debugging | - | Whether the client can (true) or not (false) debug the server's CEF pages. true / false Параметр відповідає за можливість налагодження CEF для гравців | ||
nodejs | true | Enables NodeJS serverside. true / false Параметр відповідає за активацію серверної частини на JavaScript | ||
csharp | disabled | If your server will be using the C# bridge plugin set it to true, else don't add this line. enabled / disabled Параметр відповідає за активацію серверної частини на CSharp | ||
enable-http-security | false | When set to true, enables an extra security layer to avoid the server being flooded by fake HTTP requests. true / false Параметр відповідає активацію боротьби із HTTP-флудом | ||
voice-chat | - | The parameter for activating and deactivating the voice chat on the server. true / false Параметр відповідає за активацію чи деактивацію голосового чату на сервері | ||
allow-voice-chat-input | - | (only available via registry at the moment); default value: 1 число Параметр відповідає за дозвіл грі отримувати доступ до мікрофону гравіців | ||
voice-chat-sample-rate | - | allowed values are 8000, 16000, 24000, 48000 число Параметр відповідає за частоту сигналу мікрофону | ||
fastdl-host | - | String URL, this parameter specifies the external URL from which clients will be able to download needed clientside packages. Otherwise they will download them directly from the server. текст Параметр, який потрібний для прописування URL адреси FastDl серверу, з якого клієнт може завантажити файли, які потрібні йому для заходу на сервер | ||
server-side-weapons-only-mode | true | If it's set to true, clientside created wont be synced only if they got created serverside (available with RAGE 1.1+). true / false Параметр відповідає за синхронізацію зброї на сервері | ||
api-threading-debugging | false | If set to true, it'll report every single usage of the API out of proper thread. Use it only for debugging since it adds some CPU overhead. (available with RAGE 1.1+). true / false Параметр, дозволяючий активувати режим налагодження API | ||
fqdn | - | string, e.g. "fqdn": "game-srv.rage.mp". Thanks to this option your players won't notice any server IP change, including the re-utilisation of downloaded packages. текст Параметр, котрий відповідає за використання URL замість ip адреси у лаунчері гри | ||
resources-compression-level | 1 | Use 0 for local server, or a higher value for bandwidth optimisation. -9 for fast compression (available with RAGE 1.1+). число Параметр, який відповідає за компресію файлів клієнтської частини | ||
node-commandline-flags | - | e.g. "node-commandline-flags": "--inspect" (available with RAGE 1.1+). текст Параметр відповідає за додаткові флаги NodeJS | ||
synchronization-extrapolation-multiplier | 0.0 | enables vehicle synchronization prediction disabling possible latency offset (available with RAGE 1.1+, enabled by default with 1.0 value in 0.3.7). число з плавучою точкою Параметр відповідає за активацію прогнозування синхронізації машин на сервері | ||
http-threads | 50 | Specifies how many concurrent connections will be handled at the same time, the rest will be queued (Increasing this number will increase bandwidth usage). число Параметр відповідає за максимальну кількість одночасних з'єднань для завантаження клієнтських ресурсів | ||
trigger-compression-logging | false | Log compression rates of all outgoing client event triggers with the dictionary the server has been initialized with (available with RAGE 1.1+). true / false Параметр відповідає за стиснення журналу виходящих тригерів для клієнтської частини | ||
trigger-compression-training | false | Навчання за словником, бере дані з усіх ваших тригерів і змиває їх у файл, вказаний у «trigger-compression-dictionary», при кожному 20-му тригері. ПОРАДА: Ви можете тренувати його, не приєднуючись, за допомогою «mp.players.call» (доступно в RAGE 1.1+). true / false Параметр відповідає за навчання за словником, бере дані з усіх ваших тригерів і складає їх у файл, зазначений у наступному параметрі. Порада: ви можете навчити його без приєднання, використовуючи mp.players.call. | ||
trigger-compression-dictionary | - | File to load/save compression dictionary (available with RAGE 1.1+). текст Параметр відповідає за назву файлу для завантаження та збереження словників стиснення (для попереднього параметру) | ||
create-fastdl-snapshot | false | Generates client packages files to a folder to be downloadable and used with FastDL. true / false Параметр відповідає за активацію снепшотів клієнтських ресурсів при кожному старті серверу | ||
disable-client-packages-ram-cache | false | Doesn't cache resources in memory (for only un-encrypted files with DISABLE_ENCRYPTION_LIST file) and instead streams it from storage. true / false Параметр активує або деактивує кешування клієнтських ресурсів у оперативній пам'яті серверу | ||
client-packages-shared-folder | Enables you to use the same client resources across different servers (i guess) (FQDN must be a subdomain of shared folder name, e.g. foo.domain.com, bar.domain.com => domain.com). true / false Параметр відповідає за активацію можливості використовувати одні й тіж самі клієнтські ресурси на різних серверах (ім'я повинно бути піддоменом) |